Boyfriend talk

Bericht aan de vele meisjes die dit lezen.
Het is niet verplicht om al uw boyfriend troubles aan mij te vertellen.
Evenals het ook niet verplicht is om dan van mij te verwachten dat ik er nog een antwoord op weet ook. Ik ben ook maar een simpele jongen verstaat u. Het feit dat ik geen vriendin heb doet hier niets van af. Als er nu eens meisjes waren zonder boyfriend die interessante vragen stellen aan mij die over mij gaan, ja dan wil ik nog wel eens een zeer serieus en interessant intelectueel antwoord uit mijn mouw schudden maar voorlopig gaat sed’s relatiehulpcentrum langs een kant (de vrouwelijke) voor een aantal dagen toe. Ik heb ook mijn gevoelens ja, en vermits ik geen vriendin heb kan ik het gepraat over relaties eventjes niet meer horen.
Dank voor uw begrip, binnen enkele dagen sta ik weer tot uwer beschikking.
Tot dan enkel gesprekken over de nieuwste flair of beter nog het optreden van The van jets, seksspeeltjes zijn in niet te overvloedige mate ook nog wel toegelaten.
Uw hulpcenter.

~ door hoofdtelefoon op november 28, 2007.

3 Reacties to “Boyfriend talk”

  1. Haha, jij lijkt me echt een toffe gast ! :p
    En je muziek kan ook nog door de beugel denk ik… Maar misschien vergis ik me,zeg eens een paar van je favoriete muziekgenres? Sorry dat ik zo direct over muziek begin, muziek is mijn leven, hoe cliché het dan ook mag klinken. Voor het moment vind ik geen betere mamnier om het te formuleren. Ik zoek er al 3 jaar op maar er is me nog steeds niks te binnen geschoten 🙂
    Groeterdinges F.

  2. Correctie, manier…

  3. Muggeziften heten ze dat 🙂 Je verstond me wel!

Geef een reactie

 
