apenpakje

Mijn broer is onlangs verjaard maar heeft nog altijd geen verjaardagcadeau van zijn meter gekregen. Niet omdat ze het vergeten was, nee het cadeau in kwestie moest nog besteld worden omdat mijn ouders er hun fiat over moesten geven. Ik weet wat het is maar hij duidelijk niet. Toen we hem enkele dagen geleden vroegen wat hij dacht dat hij ging krijgen (en we eigenlijk al een beetje met hem aan het lachen waren), antwoordde hij spontaan:” Jullie lachen zo dus ik denk dat ik een apenpakje ga krijgen”. Algemene hilariteit natuurlijk bij ons, ook al omdat hij zo echt snoeten als een aap kan trekken. Waar haalt hij het , een apenpakje…

~ door hoofdtelefoon op december 1, 2007.

Geef een reactie

 
