Een nieuw begin

Beste lezer van dit blog.

Als u dit leest bent u ofwel hier geraakt door mijn cryptische omschrijving van mijn nieuwe blog ofwel door het toeval of op een link te klikken die door het verplaatsen van al mijn posts gegenereerd was. Moest het eerste het geval zijn en u hebt zelf een blog zou u dan zo vriendelijk willen zijn als ik in uw blogroll sta de link aan te passen (en je lezertjes zeggen dat ik veranderd ben mag natuurlijk ook, misschien lazen ze mijn blog ook , maar waarschijnlijk niet🙂 )?Hier eventjes een uitleg waarom ik van adres moest veranderen. Mijn vader vond mijn blog, die hij al een tijdje op het spoor was aan de hand van youtube filmpjes en dergelijke. Hij zag dat er dingen opstonden waar hij helemaal geen weet van had die ik verzwegen had. Hierdoor was hij een beetje boos, om mijn privacy tegenover mijn ouders nog een beetje te garanderen verander ik dus maar van adres.

Om toch de mensen die door google op mijn vorige hoofdtelefoon terecht kwamen nog wat te lokken hier vijf van de origineelste vragen via de zoekmachine beantwoord.

-Wie is de grootste man ter wereld? De oekrainer Leonid Stadnik Beweert met zijn 2,55 m en een schoenmaat 62 de grootste man ter wereld te zijn

-Hoe verzorg ik iemand met de ziekte van pick? Dat weet ik niet maar de ziekte aan je pi(c)k ziet er zo uit.

-stille willy karaoke? Of stille willy ooit karaoke zingt betwijfel ik , hij bakt wel frieten op het kerkplein in bonheiden.

– We zullen zien zei de blinde…- en hij liep tegen een paal , is een uitspraak die ik wel eens pleg te gebruiken ja

– 0 maal oneindig? Is volgens mij nog altijd nul, want als ik u oneindig keer nul bananen geef heeft u nog altijd geen enkele banaan. Volgens de wiskunde echter is nul maal oneindig onbepaald.

Voila , zo zijn we weer gestart en kunnen we er weer tegenaan.

P.S. als je me teruggevonden hebt laat dan iets weten in de comments.

~ door hoofdtelefoon op december 3, 2007.

10 Reacties to “Een nieuw begin”

  1. Die tip van “dat ander platform” bracht mij middels een kleine url-transformatie op de juiste plek.
    Ik zal het niet aan de ouders verklappen, beloofd🙂

  2. het was anders niet moeilijk je terug te vinden. google weet nog van nix maar op goed geluk een wp gebruik en zie. hier sé.
    rest mij nog de vraag: waarom ? “ze hebben dit gevonden” klonk zo very 007🙂

  3. Wel ja , ik schrijf hier soms dingen die ik thuis zo een beetje verzwijg. Die soms beter niet geweten zijn door mijn ouders. Eigenlijk helemaal geen erge dingen maar ze tillen er soms wel een beetje zwaar aan.

  4. gevonden! hier zit ik dan in het PC lokaal van de UGent en ineens flitst er een mega druiper op het scherm! tof pieter! en geef mijn tramkaartje terug!

  5. haha kom nemeer bij =p
    een goejke😉

  6. voilà.
    nu maar hopen dat het niet een té voor de hand liggend verhuisadres is.

  7. http://joksie.bilddagboken.se/ daar vind ge foto’s van het lasershooten (op datum van 22 november, uw zweedskennis is nu wel goed genoeg om dat te verstaan)

  8. Ik kwam op je oude blog terecht, en door “wordpress hoofdtelefoon” in te typen in google kwam ik al direct juist terecht. Dus waarom zouden je ouders dat ook niet kunnen? Dus ik zou er maar niet teveel op vertrouwen dat je nu veilig bent.

  9. Met die uitzondering dat mijn ouders niet weten dat wordpress een “ander blogplatform” ze hebben er niet eens een idee van wat een blogplatform is…

  10. very interesting.
    i’m adding in RSS Reader

Geef een reactie

 
