Praatgroep voor mensen waar niemand meer wil mee spreken

Zoals de trouwe lezer van dit blog weet heb ik sinds een aantal maanden een agenda. In deze agenda schrijf ik allerlei ideetjes op die later misschien nog van pas zouden kunnen komen.

Toen ik daarstraks eventjes door dat boekje bladerde zag ik toch enkele mooie ideetjes staan die ik u hier niet wil onthouden.

Zoals , een praatgroep oprichten voor mensen waar niemand meer wil mee spreken. Een techniek om mooie meisjes naast jou te komen laten zitten. Deze techniek bestaat erin een boekentas op de stoel naast jou te zetten, tegen iedereen te zeggen dat de stoel bezet is en te wachten tot er een mooi meisje komt vragen of de stoel bezet is, op die moment is de stoel natuurlijk niet meer bezet en zit de schone naast jou.

Nog enkele quotes:”we live in a mess-age”,”wetenschap is het verklaren van de wereld”.

Probeert u maar eens de wereld te verklaren, makkelijk zal het niet zijn.

Daarover trouwens op een andere keer meer. Want met communicatiewetenschap wordt er volgens mij niet echt veel van de wereld verklaard.

https://i2.wp.com/devrucht.groeit.nl/wereld.jpg

~ door hoofdtelefoon op december 4, 2007.

Geef een reactie

 
