Talent

Als ik het zo eens bekijk heb ik in mijn wijde vriendenkring toch wel redelijk wat talent zitten. Vooreerst won Le bar deux de 24 uren dj contest van. 1 van die twee gasten heb ik nota bene nog zijn eerste dj programma bezorgt en het allemaal zowat uitgelegd aan hem, maar terwijl ik met mijn sets zowat blijf hangen en niet veel moeite doe om ergens gevraagd te worden en om veel te oefenen heeft hij zicht er volledig ingestort en is nu echt wel goed bezig. Kijkt u maar eens naar de affiches van de fuiven in Leuven de voorbije maanden.

En nu wint gisteren deafinitely mute een rockrally naar aanloop van het interfacultair songfestival. In die groep bespeelt een van mijn beste vrienden de basgitaar. Het instrument dat ik ook wel eens pleeg te beroeren. Doe zo voort zou ik zeggen. Nu heb ik echt spijt dat Soft Feel Jumbo ,mijn band, gestopt is. Maarja aan alle liedjes komt een eind. Ik ga mij nu op mijn examens concentreren maar na die periode begin ik er terug aan. Ik begin een band, eentje met synthesizers enal, en een zanger en een drum maar ook wel wat geprogrameerd ritme. Mensen die interesse hebben kunnen mij mailen of het gewoon in de comments posten. Enige vereiste is een beetje van muziek kennen en in Leuven studeren of Mechelen en omstreken wonen. Dus bent u een gitarist , zanger(es), drummer, of synthesizer (geen piano) artiest laat dan iets weten en we beginnen er aan!


~ door hoofdtelefoon op december 7, 2007.

Geef een reactie

 
