Chaos

Hebt u ook zo van die dagen dat alles in uw hoofd begint te tollen? Alles wat aan elkaar leek te hangen lijkt nu opeens uit een losse brij van gebeurtenissen en feiten te bestaan. Alles wat los van iets leek te staan wordt nu aan nog iets anders gecconecteerd zonder dat er ook maar 1 puzzelstukje op de juiste plaats terechtkomt.

Wel vandaag was zo een dag, hopelijk komen er niet teveel van die dagen meer.

~ door hoofdtelefoon op december 8, 2007.

3 Reacties to “Chaos”

  1. naar mijn bescheiden mening is connecteren met 2 n’en😉
    kan ook zijn dat ik fout ben :p ben niet zeker😀

  2. En op zo’n dagen komen de meest geniale inzichten, lijkt me. Dingen die niets met elkaar te maken leken te hebben, worden ineens in verband gebracht met elkaar. De kunde van het genie is om deze schijnbare willeukeur te controleren, kanaliseren en neer te pennen in een ogeschijnlijk onbenullig maar toch ontzagwekkend theorema. Dat puzzelstukje komt nog wel te passen. Nog even wachten.😉

  3. Laat ik mij met mijn bescheiden mening bij mijn collega Spellingsvriend Jos voegen door op te merken dat ‘connecteren’, of nu met 1 of 2 n’en, niet eens tot de Nederlandse woordenschat behoort, maar daarentegen als onderdeel van de categorie anglicismen beschouwd kan worden!

Geef een reactie

 
