Dag van de rechten van de mens

Vandaag was het dag van de rechten van de mens. Ik weet nog dat ik mij daar vroeger vaak op beriep. Het recht op vrije meningsuiting enzo. Ik ging ervan uit dat dit ook betekende dat je in bepaalde gevallen niet teveel respect moest tonen voor de leerkracht ofzo. En ik wist net hoe ver ik kon gaan met woorden en dan stopte ik. Ik geef toe, dat is smerig maar effectief was het zeker wel, zo heb ik echt een paar keer mijn gelijk gehaald over punten en dergelijke. Zo ziet u maar, onder het mom van de rechten van de mens uw bek opentrekken kan nog goed zijn.

Ik kwam te weten dat het dag van de rechten van de mens was in onze les politiek. Onze laatste les nota bene! normaal moesten er nog vier volgen. Moet ik dit nu als goed of slecht zien? langs de ene kant hebben we hierdoor meer tijd maar langs de andere kant betekent dit natuurlijk ook dat het semester echt wel op zijn einde loopt. Ik zal maar beginnen blokken dus. Zodat ik misschien als ik heel goede punten heb in mei naar pinkpop kan. Waar rage against the machine optreedt dan🙂.

http://www.spilplaats.nl/html/magick.php?f=uploads/unflag.jpg&c=resize(300);&nf=1

~ door hoofdtelefoon op december 10, 2007.

Geef een reactie

 
