Daft punk in het echt

Wat ik eerder nooit wou zien is bij toeval eergisteren toch gebeurd, ik was op de last.fm pagina van daft punk en klik op pics en wat zie ik daar, niet allemaal normale foto’s die je zou verwachten. Nee, ook foto’s van daft punk hoe deze er in het echt uitzien. Deze zijn van vroeger toen ze een aantal exclusieve interviews hebben gegeven blijkbaar want nu gaat alles bij hun telefonisch en komen ze enkel optreden als robots. Voor mij is nu die magie die ik al meer dan vijf jaar in stand hield er een beetje af. Ze zien er niet uit als de mensen die ik verwacht achter een van de succesvolste elektronica groepen van de laatste 20 jaar. Ze zien er een beetje uit als neurtje, niet als coole robots die aan hun knoppen draaien, nee, hier staat daft punk in het echt maar geef mij toch maar de robots.

Zo zien ze er dus echt uit

maar voor mij zien ze er zo echter uit

 

~ door hoofdtelefoon op december 15, 2007.

Geef een reactie

 
