knol

Vreemd, google is bezig aan iets dat knol (van knowledge) zal noemen en een concurrent van wikipedia moet worden, maar bijna elke interessante url met knol erin is al bezet, enkel knol.net geeft een url not found. Maar bijvoorbeeld knol.com of knol.org of zelfs knol.tk en knol.be zijn al bezet. Zo gaan ze toch nooit superveel bezoekers kunnen lokken want die gaan allemaal de verkeerde url intikken. Of zie ik dat verkeerd?

Insomnia , was dat niet dat liedje van faithless.

En hier loopt duidelijk iets mis met de lay- out dat ik niet
kan oplossen dus blijk ik hier maar iets typen tot dat ik
zie dat mijn andere post niet meer overlapt wordt.
Als iemand hier een oplossing voor heeft post ze dan
In de comments. Thanks

~ door hoofdtelefoon op december 17, 2007.

Geef een reactie

 
