Boost

Nu weet ik niet wat er aan de hand is maar mijn blog krijgt al twee keer op rij een dikke lezersboost. Ik zit zelfs over mijn vorige record op blogspot qua lezers en dit terwijl toch nog niet iedereen dit heeft teruggevonden of aangepast in zijn blogroll (op zijn blog dan, dus doen!🙂 ). Er is ook maar 1 link naar mij vandaag via de sloddervossen waar zes keer op geklikt is, en er is 12 keer naar dit blog gezocht. Wat verklaart die 131 bezoekers dan? Je gaat met niet vertellen dat mensen 113 keer spontaan deze url hebben ingetikt he. Of misschien hangt er zonder dat ik het weet ergens een hele grote reclame? Het is toch raar dat ik tot nu toe maar gemiddeld 20 a 30 bezoekers had (de eerste piek is omdat ik toen alle posts opnieuw heb gepost en ze dus in reacties verschenen, de tweede piek heb ik zelf op nogal enorm veel dingen gereageerd die dag wat ook voor veel kliks zorgde) en nu opeens zonder dat ik overdreven veel reageer opeens  131. Kan iemand mij dat verklaren?

 

~ door hoofdtelefoon op december 18, 2007.

2 Reacties to “Boost”

  1. I didn’t do it

  2. Nou Ă­k ben een nieuwe fan?
    En afgelopen twee dagen heb ik deze site toch vier maal bezocht.
    En ook zijn het examens. Dan zit iedereen nogal wat vaker op het web. (Ook Bourdieu, zoals je ziet: http://joksie.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTEzNjg4NDg3MyZ0PTExOTgwMTg4MDEmY3VycmltZz0xMA== )
    Verder zijn er misschien velen Ă©cht op zoek naar een hoofdtelefoon en hopen ze hier verlichting te vinden.
    Redenen genoeg!

Geef een reactie

 
