Een stokje met allemaal drietjes

Ik kreeg eergisteren een stokje hard mijn richting toe geworpen door mijn favoriete sloddervossen.  Een stoksken met allemaal top drietjes en wat doe je daar dan mee? Doorsmijten natuurlijk.

Drie bands en/of artiesten die ik dit jaar heb leren kennen?

The pigeon detectives: Lekkere Britpop neigend naar de Fratellis met catchy deuntjes maar toch nog rauw.

Datarock:Catchy beatz en bleeps met gitaren, check vooral computercamp love!

Nouvelle Vague: Bossanova covers van New Wave(de naam zegt het zelf) nummers, gewoonweg heerlijk!

Ik heb bewust bands en mensen als Boys noize en Digitalism en The fratellis en Goose achterwege gelaten want dat is iedereen zijn ontdekking van 2007.

Drie dingen die ik heb meegemaakt, gehoord,… en die me altijd zullen bijblijven?

-Het honder jaar scouting jambe in Brussel, 95 duizend gelijkgezinden bij elkaar!

-Mijn verandering van school van het denayer instituut naar communicatiewetenschappen aan de KU Leuven

– les Vosges

Drie blunders waarmee mijn kleinkinderen mij uitlachen zullen:

-Mijn verandering van het Denayer instituut (industrieel ingenieur) naar communicatiewetenschappen aan de KU Leuven .

-Sommige van mijn zielenroerselen hier neerpennen.

-Dat ik nog altijd geen lief gevonden heb😀, en dat zelfs niet echt erg vind.

Drie dingen waar ik tamelijk fier op ben:

-Het feit dat ik groepsleider ben van de beste scouts van Belgie en de wereld en omstreken.

-Het feit dat ik ondanks 2 keer erdoor te zijn toch nog voor mezelf durfde te beslissen dat ik fout had gekozen.

– Het feit dat ik mocht blijven bij de Luchtcadetten van Belgie.

Drie mensen die van mij het stokje krijgen:

Jelle van jasperwiet.be, Ann en Kaatje van Chop-Suey.be en voor eraserhead.be omdat ik zijn verhaal herken van een richting die je niet aanstaat.

~ door hoofdtelefoon op december 20, 2007.

3 Reacties to “Een stokje met allemaal drietjes”

  1. Ow! De Wondering Boys smeten het ook al naar ons, maar nog geen tijd gehad! Zal iets voor morgen of dit weekend zijn! :o)

  2. […] het afwachten op het telefoontje in verband met mijn sollicitatie, maar eens ik nieuws heb, zal ik dat stokje van de koptelefon eens […]

  3. […] blogstokje tenonder was gegaan in de kilte van de aanvriezende winter. Verkeerd, bewijst collega hoofdtelefoon terwijl hij mij de stok aanreikt. Ik doe mijn best, maar kan niks […]

Geef een reactie

 
