Boze Bose hoofdtelefoon

Hihi ik zie net dat er al drie mensen vandaag hebben gezocht naar “boze hoofdtelefoon” en hier terecht zijn gekomen. Om hun toch maar te helpen, de hoofdtelefoon is helemaal niet kwaad op jou hoor. Waarschijnlijk zocht u naar Bose hoofdtelefoon, Bose dat is zo een bedrijf dat wel eens pleegt hoofdtelefoons te maken. Alsook reclaampjes rond deze tijd van het jaar. Bij deze dus, het is Bose hoofdtelefoon niet boze hoofdtelefoon.

https://i1.wp.com/www.botman.com/images/products/in_ear.png
Ik zie het al voor mij zo een boze hoofdtelefoon en dan wil die niet op je hoofd blijven staan enzo omdat hij kwaad is omdat je je oren niet goed hebt uitgekuist.

~ door hoofdtelefoon op december 21, 2007.

2 Reacties to “Boze Bose hoofdtelefoon”

  1. Haha, een goeike!
    Een feed voor mijn website. Mm. Een feed. Wat google zegt dat een feed is vind ik niet op die site. Wél is er een vereenvoudigde layout en die vind je in de url die ik hier ter gelegenheid bij website invullen zal. Spam zo veel als je wil ik voel me zo superbelangrijk als ik commentaren krijg😀

  2. Zeer grappig.

    Bij mij hebben vooral de chocoladefonteinen succes. En ik die dacht dat niemand die hebben wou…

Geef een reactie

 
