Bwards 2007+1

Net zoals de vorige jaren zijn het ook dit jaar Bwards, de awards van de Vlaamse blogosfeer. Vorig jaar deed ik niet mee, maar dit jaar wil ik wel eens proberen. Gewoon voor de leut. Dus stemmen maar 😀 niet dat het iets uithaalt waarschijnlijk of dat ik ook maar 1 stem krijg.

Ik heb alleszins al gestemd, op (in willekeurige volgorde): Pimpjajoentje punt Bee ee (voor haar leuke lay-out en vrolijke verhaaltjes, Sloddervossen (voor hun kwaliteit en soms ook wel absurditeit), Gomhoofd(omdat daar toch niemand op stemt en ik moet toch aan iemand een loze stem geven nietwaar? En ze schrijven daar natuurlijk ook wel zeer plizoente tekstjes).

~ door hoofdtelefoon op januari 2, 2008.

2 Reacties to “Bwards 2007+1”

  1. Oh, dankuwel 🙂

  2. Enne op mij stemt ook niemand hoor 😀 Zelfs niet eens Het Vriendje, wellicht XD

Plaats een reactie