Hoofdtelefoons 5 to listen to

Vanaf vandaag presenteer ik u elke week een top vijf van recente nummers die mij wel aanstaan, naar analogie van freaqshow. In Hoofdtelefoons 5 to listen to zal u vanaf heden elke week mijn top 5 van de laatste week te zien krijgen, met eveneens verschuivingen zoals in de echte hitlijsten en nummers 1 enzo.

Om deze eerste week te beginnen start ik met op 1 het nummer dat ik een paar weken geleden heb gepromoot I’ll kill her van Soko, op 2 staat Around the world/harder better faster stronger. Nummer drie wordt ingenomen door “Hold up” van de mash up kunstenaar Girl talk omwille van zijn sample van de Pixies. Op 4 staat Why not van alter ego en 5 is voor “you talk” van Babyshambles dat hun nieuwe single is en waarvan het refrein een beetje lijkt op dat van zorniks “hey girl”. Ik zou dus zeggen, stay tuned!

~ door hoofdtelefoon op januari 2, 2008.

Eén reactie to “Hoofdtelefoons 5 to listen to”

  1. nummer 1 is zooo skattig !

Geef een reactie

 
