Zoek de 15 nummers

Wat doet een mens in zijn pauzes tussen het studeren? Iets zoeken dat maar een kwartiertje duurt en waar hij zich toch mee kan amuseren. Toen ik vanmorgen iets zocht en ik mijn ipod opzette pakte ik een blad papier en begon spontaan de nummers te tekenen die hij afspeelde, soms samen met de artiest, soms gewoon. Alla zoek de 75 bands heb ik dus mijn eigen zoek de 15 nummers en hun artiest. Veel plezier!

afbeelding-003.jpg
klik op de foto voor de grote versie.
 

~ door hoofdtelefoon op januari 7, 2008.

18 Reacties to “Zoek de 15 nummers”

  1. Something Happens – Parachute? Een goed foute hit alleszins 🙂 Op de rest zal ik misschien later eens dokteren…

  2. D Devils – The 6th Gate
    Alsook LCD Soundsystem – Daft Punk is playing at my House.

  3. Al drie gevonden, nog 12 te gaan!

  4. haha ik kon enkel ook the 6th gate herkennen, en bush maar zonder muzieklink…
    maar ik moet wel zeggen dat ik het een geweldige tekening vind!

  5. De foute ‘mij’-interpretatie

    da manneke rechts me da uitgiete -> zuipe zuipe da kannek goe van katastroof

    Dien trein -> Met de trein naar Oostende van Spring ^^

    Da schaap me die grijnzende kop boven -> Schapeneuk lied (iedereen kent het maar wat is de echte titel???)

    USA president -> Dear mister president van pink?

    Parachutegedoe is al gezegd en is ook mijn mening 🙂

    die straat -> ‘Wanneer de straten omhoog vliegen moet je naar moeder thuis’ van Eddy Wally?

  6. Hadden het vijftien nummers geweest die je had beluisterd op je compúter was het iets gemakkelijker geweest.
    Nu we toch fmvrienden zijn.
    En voor je nieuwste vergelijkende studie:
    Om du hade lyssnat på låtarna på din dátor hade det varit lättare.
    Nu när vi ändå är fmvänner..
    Och för din jämförande studie:
    (inget mer)

  7. @ IK Haha allemaal fout “IK” maar het had juist kunnen zijn voor de president, het is niet Bush…

    @ Joksie: dat was te simpel geweest he, ik zet mijn computer niet teveel op terwijl ik leer, dat is te gevaarlijk. Geen gokjes van jouw kant?

  8. Ook nog:
    The Knife met Heartbeats & misschien Moscow Discow van Telex?

  9. mijn computerscherm is helaas te klein door defecten om meer dan een vijfde van de afbeelding te zien en ik heb veel overzicht nodig in het leven

  10. Allez okee dan:
    something happens – take a parachute and jump
    lou bega – mambo nr 5
    cindy lauper – time after time
    fish – waterhole (ik ken dat lied en die groep niet maar toen ik Waterhole ingaf kwam ik daar op uit dus sorry als dit lied niet je stijl en aldus een belediging is ;))
    Pieter – een gekloond schaap zit in de landingsbaan
    Hoofdtelefoon – mama roept haar zesde pssebed bij zich

  11. the knife is juist, moscow diskow is juist en mambo nr 5 is ook juist!! de rest helaas niet joksie… hoe noemt het gekloond schaap en wat staat er bij?

  12. Shonen Knife – Dolly

  13. Dan staat er wel een Kapitale Fout in de tekening!

  14. Ik kan zelfs niet zonder dt fouten tekenen 😀
    want gekloont dat kan nooit gebruikt worden want dat is een passief werkwoord.
    en het is niet het liedje dat je bedoelde, het is geen knife maar een ander woord ervoor.

  15. Butterfly van Crazy Town =)!

  16. Maar ik weet helemaal geen ander woord voor mes :-/

  17. Hahaha euhm
    couteau – dolly? ^^

  18. IK WEET HET!
    Jimi Hendrix – Dolly Dagger

    *zingt* with a little help from my friends *toemtoem* *knipoog* HOERA!

Geef een reactie

 
