Zoveel bezoeken

Ik heb vandaag extreem veel bezoekers gelokt. Of toch alleszins views zoals wordpress dat zo mooi zegt.

Zou de eerste lijst van de bwards daar voor iets tussenzitten? Of ligt het allemaal aan de geheimzinnige oortjes die vermoedelijk haar (correct me if i’m wrong…) hele dag heeft zitten verspelen op mijn blog terwijl ze moest leren🙂.

Maar stiekem hoop ik toch dat het de bwards zijn (stem op mij stem op mij hint hint).

~ door hoofdtelefoon op januari 7, 2008.

2 Reacties to “Zoveel bezoeken”

  1. Tot mijn grote spijt moet ik u teleurstellen, ’t was waarschijnlijk ikke😉 Hele dag? Nee hoor…iets van 4 uurtjes =)
    En leren…euhm, ik denk het eigenlijk niet. Wel schilderen, knippen & plakken en zo. ‘k Moet u niet correcten, het is een zij !
    Groets F.

  2. Hmmm geheimzinnig…🙂 ik doe mijn best !

Geef een reactie

 
