Gatpukkel

Wel hoe het nu juist zit met die gatpukkel die het internet teistert? Ik weet het niet, maar het is toch de moeite om eens te zien hoe hoog je kan eindigen tussen al dat gatpukkel geweld. Ik heb mij al afgevraagd, als je nu eens linkt naar alle blogs die op de eerste pagina bij google staan als je gatpukkel zoekt. Google baseert zich toch ook op uitgaande links? Dus zou ik dan wel een zeer relevante site zijn als ik ook nog eens naar allemaal andere gatpukkels link. Of zou het zo niet werken. Alleszins moet ik jullien vragen om NIET op deze andere gatpukkels te klikken want anders lijkt het dat die meer bezoekers hebben dan mijn weblog. Nee zoek dan eerder nog maar eens naar paris hilton naked of britney spears shaved (waar dat mag u zelf beslissen). Andere dingen waar google naar kijkt is misschien een artikel op wikipedia. Maar dat zal waarschijnlijk toch snel verwijderd worden, ofwel met je het natuurlijk doen in een zeer relevant artikel. Wat ik blijkbaar niet kan want ik zit achter een ip adres dat “herhaald vandalisme” heeft toegepast , Dit omdat het een ip adres is van de KU Leuven, begrijpen wie begrijpen kan. Misschien moeten we het eens aan google of aan microsoft of apple vragen. Voila genoeg gegatpukkeld. En nu eens kijken wat dat op google geeft. Ohja Jullie moeten natuurlijk allemaal linken naar dit bewust artikel zodat het stijgt bij google.

Gatpukkel

~ door hoofdtelefoon op januari 9, 2008.

5 Reacties to “Gatpukkel”

  1. Wat in godsnaam is een gatpukkel?
    Heb het al opgezocht maar ‘k vind er geen goeie uitleg over…
    O ja, by the way, misschien handig dat je het weet: mijn naam is Fleur🙂 (op z’n nederlands uitgesproken, dus met de eu van kleur en eu van euh) Dit maakt me nu wel minder geheimzinnig, spijtig😦

  2. oei, ik bedoelde NIET de eu van euh !

  3. Fleur is blijkbaar mijn grootste fan😀

  4. En google is uw beste vriend meisje

  5. Haha,zal dan wel zeker? :p Ja ‘k had het al opgezocht op google maar ‘k zeg het je, ‘k vond niks van duidelijke uitleg…

Geef een reactie

 
