Hoofdtelefoons 10 to listen to

Na 1 week verander ik het concept al een beetje, we gaan naar 10 liedjes in plaats van vijf. Ja nieuwe dingen vragen eerst altijd wat onderzoek en dus hebben we deze week vijf nieuwkomers. Soko blijft op 1 en vlak daarachter komt Calvin Harris met zijn catchy “The girls”. Op drie vinden we nog een nieuwkomer namelijk de franse groep Hektor met hun cover van Technologic van Daft punk(gevonden via de jossen ;)). 5 Is voor No governement van nicolette, een track die al een tijdje meegaat maar die ik vorige week over het hoofd zag. Mijn voorliefde voor Jose Vanders heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken dus zet ik postuum haar “faces going places” op 6. Op 10 tenslotte komt de tip van perez hilton van een halve week stilletjes binnengeslopen. Gimme my electro van Ultraviolet maakt zo een geruisloze intro in hoofdtelefoons 10 to listen to.

Vanaf nu krijgt deze 10 to listen to ook een history op een aparte pagina met de geschiedens van elke week.

~ door hoofdtelefoon op januari 9, 2008.

3 Reacties to “Hoofdtelefoons 10 to listen to”

  1. Nicolette gaat al lang mee… van op de soundtrack van Mission Impossible van 1996!

  2. ik vermoedde al dat ik die al vaker gehoord had vroeger maar dat komt de laatste tijd zoveel op de radio dat ik dacht van hmmm misschien is dat toch een ander liedje… niet dus

  3. Af en toe een linkje leggen naar de Joskes zou ook wel geapprecieerd worden hoor🙂.

Geef een reactie

 
