CD 1- wait for me – The pigeon detectives

In navolging van bloekie van de jossen en nog anderen Doe ik ook mee aan het een cd per week kopen, wegens budgetaire beperkingen is het bij eigenlijk wel maar 1 cd per twee weken. En dus deze twee weken is het Wait for mee van de pigeon detectives, een cd die al lang op mijn ipod stond en die het dus verdient van gekocht te worden. Qua muziek te vergelijken met de frattellis maar iets rauwer, iets waar ik van hou. Zeker eens checken!

https://i2.wp.com/oneleg.fastmail.fm/BlogImages/ThisWeekIamMostlyListeningTo_8767/ThePigeonDetectivesWaitForMe1.jpg

   
1. Romantic Type
2. I Found Out
3. Don’t Know How To Say Goodbye
4. Caught In Your Trap
5. Can’t Control Myself
6. I’m Not Sorry
7. You Know I Love You
8. Stop And Go
9. You Better Not Look My Way
10. Take Her Back
11. Wait For Me
12. I’m Always Right

~ door hoofdtelefoon op januari 10, 2008.

Eén reactie to “CD 1- wait for me – The pigeon detectives”

  1. […] bij anderen het aantal cd’s in hun shopping basket stijgt naar één per week, is dit bij mij de […]

Geef een reactie

 
