Tecktonic: Yelle a cause des garcons

Lap he dat komt ervan van te lang te wachten. Tecktonic is een hype aan het worden, ik heb het al door van drie dagen geleden maar dacht nog eventjes te wachten. Maarnee er waren anderen mij al voor. Toch hier de nieuwe hype, overgewaait uit wallonie gedomme. De stijl noemt tecktonic, het nummer a cause des garcons van yelle…. de dans ? belachelijk.

Enjoy:

~ door hoofdtelefoon op januari 12, 2008.

7 Reacties to “Tecktonic: Yelle a cause des garcons”

  1. die dans,.. dat kan je toch niet menen😮 Godjes
    stelletje homo’s

  2. Oh man wat is me dat

  3. vette dans als je het mij vraagt!
    jammer dat sommige mensen het niet objectief kunnen bekijken zonder het gelijk te vergelijken met hun eigen kleine belevingswereldje..

  4. haha
    ik denk dat ik soms zelf zo dans
    per ongeluk dan

  5. […] Wantek met zijn hunk Jey-Jey is smaakmaker van de beweging. Andere namen om te onthouden zijn Yelle met A cause des garçons en Mondotek met […]

  6. probeer jij maar es zo te dansen vet cool man =p lukt je vast niet

  7. zaalig!!

Geef een reactie

 
