Peter Van de Veire Sekst te luid!

*perez hilton modus on*

We hebben hier bij hoofdtelefoon ons oor eens te luister gelegd en hebben uit goede bron vernomen dat radiopresentator van de grote peter van de veire ochtendshow en radiopersoonlijkheid van 2007 Peter van de Veire Veel te luid sekst met zijn Leuvense vriendin. Al menige nachten werden in de loop van vorig semester en deze blok zo de kotgenootjes van zijn vriendin nodeloos wakkergehouden door haar en zijn ( ik citeer de getuige) “gekrijs en geroep dat zelfs tot op de vierde verdieping te horen is terwijl de daad zich op de tweede verdieping voltrekt.” Ook zou Peter nog eens goed van jetje gegeven hebben vlak voor hij aan de uitputtende music for life moest beginnen.En zou hij dus nog de dag dat het begon vlug naar Brussels moest sporen om daarna terug naar Leuven. Zijn volste recht natuurlijk, iedere mens heeft recht op wat gevogel. Maar Peter, doe die mensen daar een plezier. Hou u tijdens de blok wat gedeisd.  Zo heeft u geen nodeloze buizen op uw geweten.

*perez hilton modus off*

Of ik kom het opnemen haha! 😀

De afbeelding “http://www.radiovisie.eu/main/images/site/Petervandeveire(2006).jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
Schaam op jou meneer van de veire!

~ door hoofdtelefoon op januari 13, 2008.

23 Reacties to “Peter Van de Veire Sekst te luid!”

  1. Is dat dan geen homo?

  2. blijkbaar niet ….

  3. ik dacht dat hij getrouwd was en twee pagadders had.

  4. Blijkbaar is het een ingewikkeld verhaal, Ik hou jullie misschien op de hoogte, want als ik het zo hoor lijkt het wel heel erg paparazzi, riooljournalistiek achtig…

  5. kom kom, wie a zegt, moet b zeggen.

    en wie aaaaaaaaaaah! zegt, is het leuvens lief van pvdv!

  6. Ik heb hem in het Leuvense ook al zien lopen met een blond grietje. Eerst dachten we dat het zijn dochter was, maar de manier waarop hij aan haar achterste zat verklaarde genoeg. Iemand meer info?

  7. Vandaag een tipje van de sluier in HLN! Ze lezen daar de juiste blogs zeker 😉

  8. Wat stond er dan te lezen? Ik vind niets… Ik weet alleen dat ik ze samen gezien heb in Leuven. Het was een klein en zeer mager meisje met enorm lang blond haar. Ze leek me persoonlijk wel iets te jong voor Van de Veire, maar hij zal een zin hebben in een groen blaadje zeker.

  9. Ik vind het ook niet!! Maar ik heb alleen online gekeken.

  10. ik ben curieus 🙂

  11. Van de Veire gaat scheiden, stond in Het Laatste Nieuws…

  12. Oh wat had ik dat artikel graag gelezen. En die Peter een paar weken geleden maar lachen met Tom Boonen en zijn jong lief… hij doet blijkbaar net hetzelfde als het waar is dat hij met een studentje in de koffer duikt!

  13. Boonen zijn lief was 16; die van VDV blijkbaar toch een stuk ouder. Privacy? Iemand? In het artikel in de krant stond duidelijk dat hij nooit met zijn privé naar buiten komt. Ik vind het raar dat hij er zo hard wordt doorgesleurd. Beetje respect?

    Bij ons maken de buren ook wel ’s lawaai. Gezonde mensen zeker?

  14. Boonen is 27 en zijn lief was 16. Van de Veire is 36 en zijn vriendin rond de 20 (als ze nog studeert zal ze wel geen 28 zijn he). Reken het leeftijdsverschil maar eens uit, Marolla! Als Peterke 15 jaar ouder is dan zijn nieuw lief dan had hij niet zo moeten overdrijven toen hij reageerde op Tom die 10 jaar ouder was dan zijn vriendin.

  15. Ieeek!!! En ik maar denken dat het aan was met bijzitje Sofie.

  16. wow, verschil is natuurlijk dat bij VDV, het gaat om twee wettelijk volwassenen en bij boonen gaat het om een minderjarige.
    Misschien over het hoofd gezien?

  17. Peter Van de Veire is geen homo! Hij is mijn grote idool! ^^ Ten tweede, hij ging niet scheiden, want hij was niet getrouwd, en ten derde, ik wist het al langer dat hij zijn ex bedroog met n Leuvense 😦 Ik wou het niet geloven, ik KON het niet. Peter doet zoiets niet, dacht ik, maar blijkbaar toch … En da meisje is een vriendin van de zus van het lief van mijn beste vriendin, HELPP! tis zo erg 😦

  18. “dat meisje is een vriendin van de zus van het lief van mijn beste vriendin van bij de slager die de broer is van de zoon van de vader van mijn derde beste vriend van de lagere school” 😀 sorry maar ik kon het niet laten …

  19. schitterende reactie.

    want “mijn zus” eh, die heeft een vriendin, en die vriendin heeft…

  20. toch blijft ie vetgeil!

  21. hoe oud zijn die kinderen van van peter van de veire?

  22. Ik weet wie de vriendin van Peter van de Veire is 🙂

  23. Tja, hij zit allicht in zijn pré-midlife. en zijn kinderen zullen nu iets jonger zijn dan zijn liefje. en waarschijnlijk zit zijn lief in haar neo-puberteit. Enfin, tussen die identiteitscrisissen zitten parallelle aspecten…

Geef een reactie

 
