Cd 2 – Johny Cash – Timeless hits

Ok mijn vorige cd die ik kocht is nog geen twee weken geleden en ik stel hier waarschijnlijk hoge verwachtingen mee met nu al een nieuwe te posten maar ik kan het niet laten (want ik heb er eigenlijk ondertussen zelfs nog een gekocht…).

Toen ik gisteren na mijn examen nog even de Bilbo binnensprong “gewoon om te kijken” kon ik deze toch echt niet laten liggen. Voor drie euro! En ik had zelfs nog geen cd van de country legende in mijn verzameling. Ok het zal waarschijnlijk niet de meest kwalitatieve verzameling zijn maar he, een verzameling van zo een legende kan toch enkel goed zijn.

De afbeelding “https://i2.wp.com/www.mediadis.com/pictures/big/132899.JPG” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
1. Ring of fire  
2. I walk the line  
3. Bonanza  
4. (Ghost) Riders in the sky  
5. The chicken in black  
6. Don’t take your guns to town  
7. Understand your man  
8. Daddy sang bass  
9. The one on the right is on the left  
10. Five feet high and rising  
11. Tennessee Flat-top box  
12. I got stripes

~ door hoofdtelefoon op januari 15, 2008.

Eén reactie to “Cd 2 – Johny Cash – Timeless hits”

  1. die zou ik ook niet laten liggen hebben. enne… het eerste nummer heb ik vorige week een aantal keer gezongen… if you catch my drift… buikgriep, weet wel.

Geef een reactie

 
