Hoofdtelefoons 10 to listen to (2)

Ook al is het examens, we doen toch een hoofdtelefoon ttlt. Niet zoveel veranderingen want ik heb door de examens de muziekscene minder kunnen volgen dan normaal. Hektor stoot zijn landgenootje Soko van de eerste plaats. Yelle komt met A cause des garcons binnen op 3 alsook The wombats (die ik vorige week vergeten was en waarschijnlijk wel een hype worden in 2008!!) maken een entry op 5 met Let’s dance to joy division. Nicolette ligt er uit omdat ik de tijd van bestaan van dat liedje schromelijk onderschat had. Voor de rest zijn we ook Alter Ego en Ultraviolet kwijt, die laatste hielden maar een week stand. Als laagste nieuwkomer verwelkomen we cut copy met hun lights en music (gevonden bij de jossen,die trouwens heel goed bezig zijn op muziek suggestioneel vlak!). Maar van die mannen verwacht ik nog straffere toeren in de loop van de maand.

~ door hoofdtelefoon op januari 16, 2008.

3 Reacties to “Hoofdtelefoons 10 to listen to (2)”

  1. Wij hebben al vaker straffe stoten uitgehaald.

  2. Nu had ik die verkeerde expressie laten staan om te zien hoe snel jullie reageerden, ik bedoelde natuurlijk straffe stoten van Cutcopy Maar ook een beetje van julliešŸ˜‰

  3. Gij smiecht!

Geef een reactie

 
