Feestje

Ok ik gaf ook al wel eens een feestje waar door omstandigheden 175 man naartoe kwam maar dat was dan eigenlijk nog wel bedoeld. En mijn ouders wisten dat, en het was niet thuis. Op het feestje dat ik thuis organiseerde zonder dat mijn ouders het wisten was maar 30 man (en dan heb ik nog een hele week moeten opruimen). En dat is ook uitgekomen, maar eigenlijk vind ik het ook nog altijd het beste feestje ooit😀. Maar een feestje met 500 man en ook thuis. Dat is toch iets anders. Wat de zestienjarige Corey Delaney klaarspeelde lijkt moeilijk maar is in deze wereld van internet en snelle connecties niet echt een onoverkomelijkheid. Nee eigenlijk draait het in dit verhaal allemaal om de schade die zijn vrienden van facebook en omstreken hebben aangericht. 14.000 dollar is niet niks. Dat zullen een paar jaar vakantiejobs worden voor Corey. Of als hij het slim aanpakt vraagt hij een lening aan de bank, Met 6000 dollar komt hij er wel denk ik. Geeft een spetterend feest en betaald met de winst zijn boete.

Er is zelfs al een liedje over.

~ door hoofdtelefoon op januari 18, 2008.

Eén reactie to “Feestje”

  1. Haha mán wat een tumult daarrond! Die kerel heeft zelfs een .comwebsite gekregen waar mensen t-shirts kunnen kopen met zijn zonnebril op. Súpergoeie oplossing om dat geld bijeen te krijgen vind ik dat. Die vrouw van het nieuws maakte zichzelf wel efkes belachelijker dan die kerel vond ik.
    Maar wat zijn dat nu eigenlijk voor dingen dat de politie zelfs met helicopters komt om een feestje te stoppen? Hm en wat zijn dat voor dingen dat kinderen auto’s van de buren kapotslaan – dat kan je je ook afvragen.
    Wel een tof nieuwtje anders =)

Geef een reactie

 
