E-Mail brievenbus

Iets waar ik mij ,in deze tijd waarin je er van uit mag gaan dat communicatie via internet nu toch wel ver genoeg is doorgedrongen, nog steeds aan erger zijn de mensen die zeggen dat ze hun e-mail adres maar 1 keer in de week op een vast tijdstip checken. Mensen die u nota bene hun e-mail adres geven en zeggen dat je hen maar moet mailen. Dan mail je en dan krijg je pas een week later een antwoord dat op die moment natuurlijk niet meer relevant is op dat tijdstip. Ok, van oude mensen kan ik dat nog verwachten, zij zijn nog niet zo mee maar van dertigers? Komaan, je checkt je brievenbus toch ook elke dag? Waarom dan je e-mail niet? Natuurlijk heeft het weinig zin om dat hier neer te pennen want degenen die zoiets doen lezen vermoedelijk ook geen blogs. Maar het is gewoon frustrerend om te zien dat sommige mensen e-mail communicatie nog altijd minderwaardig beschouwen als pakweg een gewone brief maar dat ze dan bijvoorbeeld wel hun bankzaken via internet regelen. Echt consequent is dat ook niet he.

~ door hoofdtelefoon op januari 20, 2008.

Eén reactie to “E-Mail brievenbus”

  1. dat zei ik net ook tegen De Madame. misschien zijn wij geeks, maar ik kan mij eerlijk gezegd geen leven meer zonder internet en email voorstellen. zowel De Madame als ik gebruiken dagelijks onze lappy’s, ook na de dagtaak (die zich ook nog eens voor ‘het scherm’ situeert). wij begrijpen dat ook niet. iedereen wil email, maar de meesten zetten ’s avonds geen pc meer op “want dan zitten ze al de hele dag voor een pc”… ach ja… wij zijn gewoon geeks.

Geef een reactie

 
