CD 3-Beastie Boys-Solid Gold Hits

Ok nu breek ik helemaal met het 1 cd per twee weken gedoe maar ik kan er gewoon niet aan weerstaan tijdens de examens, verwacht u maar aan een terugval na deze verschrikkelijke periode.  De cd die ik eigenlijk al vorige week kocht is Solid gold hits van Beastie Boys, Ik ben al een tijdje verknocht aan deze blanke rappers uit New york maar het is toch mijn eerste cd die ik ervan koop en dan kan een verzamel cd’tje nooit kwaad natuurlijk. Al hun grootste hits tot nu toe staan erop met mijn ultimate favorite intergalactic en mooie tweede no sleep till brooklyn. Voor 8 Euri in den bilbo! En volgende week doe ik die bon van vijf euro in de free record shop op denk ik!

https://i2.wp.com/ec2.images-amazon.com/images/I/61VNH5ZH21L._AA240_.jpg
De playlist:
1. So What’cha Want 3:37
  2. Brass Monkey 2:38
  3. Ch-Check It Out 3:10
  4. No Sleep ‘Till Brooklyn 4:06
  5. Hey Ladies 3:48
  6. Pass the Mic 4:17  
  7. Open Letter to NYC 4:13
  8. Root Down 3:31
  9. Shake Your Rump 3:17
  10. Intergalactic 3:30  
  11. Sure Shot 3:18  
  12. Body Movin’ [Fat Boy Slim Remix] 4:08  
  13. Triple Trouble 2:43
  14. Sabotage 2:58
  15. Fight for Your Right 3:30

~ door hoofdtelefoon op januari 21, 2008.

Geef een reactie

 
