Examens

Ik heb het hier in tegenstelling tot vorig jaar nog helemaal niet veel over de examens gehad.  Eigenlijk kan dat maar 1 ding betekenen. Geen nieuws is goed nieuws. Een kleine tussenstand misschien voor mijn laatste examen? Ik reken altijd worst case scenario dus zijn mijn punten vermoedelijk beter dan hier te lezen nu.

Sociologie:11 1/2
methoden en technieken:12
Samenleving feiten en problemen:10
Politicologie:13

Er allemaal door dus zelfs zonder ik me al te veel uit de problemen moet rekenen. Alleen de samenleving feiten en probleem was veel moeilijker dan verwacht maar het is een feit dat ik dat niet als probleem zie.

https://i0.wp.com/www.loesje.nl/scholieren/posters/0305123.gif

En zo kunnen we loesje er nog eens bijsleuren natuurlijk

~ door hoofdtelefoon op januari 30, 2008.

4 Reacties to “Examens”

  1. Goh, die examens komen mij zoooooo bekend voor… Pol & Soc ?

  2. Communicatie, maar dat is int eerste nog hetzelfde…
    Mag ik u feliciteren met uw ubercoole url?😀

  3. hier zit ook een optimist. Al heb ik er geen concrete punten opgeplakt. Gewaagd dat ge voor soc. zo’n positieve verwachting hebt, want das mijn enige buis ooit geweest, die rudiii kan der wat van. Is sam. feiten en problemen nog van Berghman(s), wij noemden die kapitein Haddock omdat die echt hetzelfde kostuum aanhad, of ook wel Sean Connery en nog wat andere namen…

  4. W00t…. Ik vergeet ook altijd alles op examens… Blijf gewoon jezelf!! Er zijn al zo veel anderen…

Geef een reactie

 
