Het verdict

Mijn punten overschrijden de lijn van mijn verwachtingen wel heel hard, met zo een 2 tot 4 punten zat ik er altijd naast . Gelukkig langs de positieve kant.Hieronder mijn voorspellingen met in het rood mijn punten ernaast. Ik ben blij dat ik jullie kan melden dat mijn switch naar de communicatiewetenschappen voorlopig echt een groot succes te noemen valt.

Sociologie:verwacht: 11 1/2         Echt:14
methoden en technieken:verwacht:12      Echt:16
Samenleving feiten en problemen:verwacht:10      Echt:14
Politicologie:verwacht:13       Echt:15
Communicatie:verwacht:11        Echt :13

 

Mensen, jullie kunnen nog niet half geloven hoe tevreden ik hiermee ben!

~ door hoofdtelefoon op februari 21, 2008.

6 Reacties to “Het verdict”

  1. proficiaat 🙂

  2. met één a dus :s

  3. wow! goe bezig!

  4. @ Elke: proficiaaaaat zeg ik, want 5 a’s tel ik =)

  5. Niet slecht, zou ons moeder zeggen.

    Moest ik goed zijn in rekenen, dan zou ik daar vast een hoog percentage kunnen uithalen!

  6. thanks much, guy

Geef een reactie

 
