Ongevallen

Ik zit hier nu 8 maand in Leuven en ik heb in de Maria theresia straat al meer ongevallen gezien dan daarvoor in heel mijn leven. Daarnet nog een jongen, helemaal bebloed met 20 mensen rond hem maar geen politie of ambulance te bespeuren. Hij zag er niet goed uit, ik hoop voor hem dat hij het haalt. Maar het doet echt vreemd aan, zo 5 zware ongevallen zien op 8 maanden. En dan spreek ik nog niet over degene die ik niet gezien heb.

http://sierpe.files.wordpress.com/2007/07/deus.jpg
Onsmakelijk of toepasselijk? Oordeelt u zelf maar.

~ door hoofdtelefoon op maart 4, 2008.

Eén reactie to “Ongevallen”

  1. daar word ik nu persoonlijk zo kwaad van.
    Ik ben blij dat ik dat nog nooit heb moeten “aanschouwen”
    Zou er eerlijk gezegd ook echt heel moeilijk mee om kunnen.

    Nog veel geluk aan iedereen zou ik haast zeggen! In het verkeer hebt ge da nodig. En een gewaarschuwde fietser kan er maar best twee waard zijn denk ik.

    groetjes

Geef een reactie

 
