CD 9 The knife-silent shout (an audiovisual experience)

Kom ik vandaag van de bank, loop ik voorbij de bilbo, kijk ik vlug even binnen en zie ik daar een cd met dvd van the knife staan. Ik had hun album silent shout al gekocht vorig jaar maar dit is toch een leuk extraatje, een live concert helemaal gevisualiseerd echt mooi gedaan op dvd. Plus een cd (of een cd plus een dvd tis hoe ge het bekijkt) met nog enkele extra’s bijgevoegd. Toen ik hem daarstraks oplegde werd ik helemaal meegezogen in de sfeer die the knife voortbrengt. Een mooie koop, maar waarschijnlijk voor fans van het genre, en van concertregistraties.

https://i2.wp.com/www.kindamuzik.net/gfx/Knife.jpg
tracklisting
1)pass this on
2)the captain
3)we share our mothers health
4)you make me like charity)
5)marble house
6) forest  families
7)kino
8)heartbeats
9)silent shout
10) from off to on

~ door hoofdtelefoon op maart 10, 2008.

Geef een reactie

 
