Zoek de 10 nummers

Omdat jullie het de vorige keer zo leuk leken te vinden en ik dit blad vandaag terugvond in mijn papierberg van tijdens de examens hier nog eens een zoek de tien nummers, enjoy!

Klik op de foto’s voor full size

~ door hoofdtelefoon op maart 14, 2008.

9 Reacties to “Zoek de 10 nummers”

  1. Joy Division – Love will tear us apart
    The Eagles – Hotel California

    De rest van uw geschrift is nogal onleesbaar😉

  2. Tom’s Diner: Suzanne Vega
    Hotel California: The Eagles
    Let’s dance to joy division: The Wombats
    Where the streets have no name: U2

  3. drie van de vier juist! Enkel dat van U2 zit fout, maar er zit wel iets van U2 in en in jouw antwoord zit een andere band verstopt.

  4. Pixies – Where is my mind

    Voor de rest zie ik er niet direct nog die nog niet gezegd zijn…

  5. Whitesnake – Money to burn
    Clouseau – Droog je tranen (straks ligt de straat vol? :D)

  6. U2 – Elevation
    en je had die t daar beter laten staan😉

  7. Tori Amos – Sweet Sangria?

  8. Enkel U2 is juist joksie, en ja ik had die t daar beter laten staan, maar ik wou daar eerst jij schrijven en heb dan toch gij geschreven, stom van mij maar dat ben je al gewoon, stuur je eens een mail ofzo hoe het in venetie was?

  9. Ik plaatste het begin van verslag samen met foto’s die niet in je mailbox kunnen op het net!

Geef een reactie

 
