CD 10 Los campesinos-Hold on now youngster

En we duiken weer een nieuwe week in met een nieuwe cd. Hold on now youngster van los campesinos, misschien wel de nieuwe hype van 2008. Wie zal het zeggen. Vooral de nummers sweet dreams sweet cheeks, death to los campesinos en you,me,dancing konden me erg bekoren.Ja sommige nummers doen mij zelfs aan de Pixies denken, en als ik dat zeg betekent dat heel wat! Benieuwd of we hier nog meer gaan van horen!

Hold On Now, Youngster

Tracklisting:
1. Death to Los Campesinos!
2. Broken Heartbeats Sound Like Breakbeats
3. Don’t Tell Me To Do The Math(s)
4. Drop It Doe Eyes
5. My Year In Lists
6. Knee Deep At ATP
7. This Is How You Spell “HAHAHA, We Destroyed The Hopes And Dreams Of A Generation Of Faux-Romantics”
8. We Are All Accelerated Readers
9. You! Me! Dancing!
10. … And We Exhale And Roll Our Eyes In Unison
11. Sweet Dreams, Sweet Cheeks
12. 2007, The Year Punk Broke (My Heart)

~ door hoofdtelefoon op maart 17, 2008.

Eén reactie to “CD 10 Los campesinos-Hold on now youngster”

  1. Zeer leuke groep met een erg leuk album! Als dit een hype wordt, dan heb ik daar geen problemen mee!

Geef een reactie

 
