Snowboarden

Door omstandigheden kan ik hier nu toch genieten van een plank onder mijn voeten in plaats van twee latten. Voor de eerste keer dan nog wel! En ik moet zeggen, het bevalt me wel, na twee dagen heb ik het al helemaal onder de knie dat sneeuwborden. Voor al degenen die durfden beweren dat het moeilijk is AJOE. Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad om hier te geraken met al dat sneeuwen enzo maar uiteindelijk hebben we de rit allemaal overleefd. De voorbije dagen was het goed weer. Hopen dat dat zo blijft!

//images.gadmin.ch/8924/images/47911Snowboarden.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.
Gelukkig kunnen jullie allemaal goed relativeren en het eerste deel van deze post met een korreltje zout nemen🙂.

~ door hoofdtelefoon op maart 24, 2008.

Geef een reactie

 
