Vakantieroddels

Het is hier stil. Dat betekent dat mijn sociale leven op volle toeren draait. Mede omdat er door de reis van vorige week wat dingen naar achter verschoven waren, ook omdat ik gisteren 1 april dus 21 jaar ben geworden en dat het geen mop is. We daarvoor met de broers en de zus naar Walibi zijn gegaan. En het 1 groot feest was. Hierdoor hebben we nu een abonnement op walibi omdat dat veel goedkoper uitkwam dan 2 keer te betalen en nu kunnen we daar ook altijd gaan zwemmen.  Ook omdat ik zo moe als een paard ben van gisteren. Maar dat is geen excuus natuurlijk.  De vakantie duurt nog een halve week en ik zal mij is beginnen te herpakken se!

~ door hoofdtelefoon op april 2, 2008.

Eén reactie to “Vakantieroddels”

  1. De vakantie is voorbij! Heb je je al herpakt? =)

Geef een reactie

 
