Digipauze

Zoals jullie konden zien was het hier de voorbije weken extreem stil. Enerzijds door mijn werk dat ik stak in de blog van Scorpioscoops. Anderzijds omdat ik het internet even beu was. Het internet leek zoals een wijze man ooit zei :”Een constante herhaling van zichzelf”. Daarom nam ik even een digipauze om er uit te zijn. Niet dat iemand mij die twee weken gemist zal hebben (op die drie personen na die bleven vragen wanneer ik terug begon te posten). Maar ik heb ondertussen niet stilgezeten. Verwacht je de komende dagen dus maar aan een volledig geupdate Hoofdtelefoons ten to listen to een recensie over het optreden van shameboy in het depot (met het overigens zeer uitstekende voorprogramma van bodyspasm), een paar nieuwe cd’s , het doodspuiten van magotten(mijn totem) op gibraltar, en een commentaar op de volledig van tarantino gepikte film zombie strippers.

http://kortrijkse.files.wordpress.com/2007/02/2356i_m_back.jpg

~ door hoofdtelefoon op april 19, 2008.

Geef een reactie

 
