This is no existential crisis

Ik heb gewoon geen tijd tegenwoordig.

Inspiratie voor de titel : los campesinos

//daddytypes.com/archive/just_a_t-shirt.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

~ door hoofdtelefoon op april 30, 2008.

3 Reacties to “This is no existential crisis”

  1. Wat is dat toch met Die Boeren, die duiken echt óveral op in mijn leven tegenwoordig! Ik ben dan ook bezeken en heb de cd. Later, later vertel ik u hoe ik die vond.

  2. Wel joksie, fijn dat u meedeelt dat je ook beZeken bent, ik evenwel niet 😀

  3. HAHAHA dat is even de schrijffout van de wereld :D. Die me evenwel hard deed lachen.

Geef een reactie

 
