AF!

Mijn toren van orangensaftjes uit denaldi waar ik al van in het begin van het academiejaar voor aan het sparen ben is af! En al zeg ik het zelf, het is een pareltje. Voor de niet begrijper, ze zijn allemaal leeg hoor.

toren

iemand nog een orangensaftje?

~ door hoofdtelefoon op mei 5, 2008.

8 Reacties to “AF!”

  1. Je bent die nu wel beu zeker? Lijkt mij een beetje te veel vant goeie 🙂

  2. Ziet er uit als een soort ingenieursafkikverschijnsel!

  3. En nu? Allemaal in de pmd-zak? Of bewaar je ze voor je kleinkinderen?

  4. Ik ben jaloers 🙂

  5. Het is niet omdat de duitse benaming eropstaat, dat het geen gewoon fruitsap meer is he 🙂

    Ik maak kettingen en de schakels zijn lege bicvullingen.

  6. @SR: ja zoiets kun je het noemen ja.
    @priegelaar: nu vastplakken en ergens anders zetten 😉

  7. En het luchtje? Eau de Orangensaftjes ein bisschen sauer?

  8. Wel nee, ik drink mijn orangensaftjes leeg tot de laatste druppel, en heb er nog niets van geroken, anders waren ze al lang de deur uit geschopt denk ik.

Geef een reactie

 
