CD 14 Tiga-Sexor

Ik zit hier precies wat achter met de cd’s die ik gekocht heb. Er wachten er nog 3 op publicatie maar laten we gewoon met eentje verdergaan. Die cd is Sexor van Tiga, de revelatie van 2006. Ik kende hem daarvoor al van zijn bewerking van sunglasses at night en zijn maxi single pleasure from the bass. De plaat was voor mij eigenlijk een verademing in de dance scene die te hard werd gedomineerd door harde beats. Op bepaalde momenten laat ze me zelfs een beetje aan het geniale coldcut denken. Het is een vette schijf om op te zetten als je eens wil chillen aan het zwembad ofzo, maar je kan ze evengoed bijna integraal op een feestje draaien. Multifunctioneel noemen welle da.

Sexor cover

wel spijtig van da lelijk oorbelleke 🙂

Tracklisting

  1. “Welcome to Planet Sexor” – 0:52
  2. “(Far from) Home” – 2:43
  3. “You Gonna Want Me” – 3:59
  4. “High School/Jamaican Boa” – 3:13
  5. “Louder Than a Bomb” (Public Enemy cover)– 3:16
  6. “Pleasure from the Bass” – 3:52
  7. “Who’s That” – 1:14
  8. “Down in It” (Nine Inch Nails cover)– 3:30
  9. “The Ballad of Sexor” – 3:24
  10. “Good as Gold” – 7:40
  11. “(Far from) Home the Speed of Sexor Reprise” – 4:34
  12. “Burning Down the House” (Talking Heads cover)– 4:05
  13. “3 Weeks” – 4:18
  14. “Brothers/Sir Sir Sir” – 8:39

~ door hoofdtelefoon op mei 11, 2008.

Eén reactie to “CD 14 Tiga-Sexor”

  1. En ook uitermate geschikt voor home made aerobic/spinning. Want, nee hoor, buiten fietsen is niét gezonder!

Geef een reactie

 
