Mijn zintuiglijke top 3

Ik kreeg een aantal dagen geleden een stokje tegen mijn hoofd gegooid van Evelien die nog steeds de dag kwoot. Na de schok zette ik mij verdwaasd recht en kon ik voor een aantal dagen niet meer denken. Wat goed is voor mij want normaal denk ik gewoon in plaats van mijn zintuigen te laten werken.

De top 3 van mijn neus:

1)De geur van een ontwakend scoutskamp.
2)De geur van een gerecht dat ik net gemaakt heb.
3)the smell of napalm in the morning

De top 3 van mijn smaak:

1)Pensen met appelmoes en een aardappelgratintje
2)frietjes met joepie joppie saus
3)mijn eigen gerechten voor ze helemaal afzijn

De top 3 van mijn oren:

1)Een goed kippenvelconcert
2)1 minuut stilte in een voetbalstadion
3)het belletje van de microgolfoven

De top 3 van mijn ogen:

1)de blanke stranden van mexico
2)een schitterend design van een poster of website
3)een kinderlach

De top 3 van mijn huid:

1)een leuk stofke
2)de vette bassen van een sterk elektronisch nummer dat je helemaal doet trillen
3)De zon op mijn gezicht
Voila tot zover mijn zintuigelijke top drietjes

Ik gooi dit stokje door naar joksie die er mee mag doen wat ze wil.

~ door hoofdtelefoon op mei 14, 2008.

Geef een reactie

 
