Opgesloten

Blijft een mens al is een dagje langer in Leuven wegens communiefeesten en stuff. Zat ik hier daarnet opgesloten. Het verhaal gaat als volgt. Woensdag wordt er op onze deur gestampt (met een echte kungfukick als je het mij vraag want je moet echt wel goed kunnen richten om zo hoog zo hard te stampen) en ligt een houten plaat van diezelfde deur de volgende morgen aan diggelen. Daarom besluiten we om vanaf nu de deur dubbel op slot te doen zodat ze de deur niet vanbuitenuit kunnen openen. Iedereen doet dit en dat werkt. Zo ook doe ik gisterenavond de deur achter me toe op dubbel slot. Vanmorgen staat de kotbazin,die kwam om de deur te repareren, hier aan de deur te gebaren dat de deur niet meer opengaat. Ik dus naar die deur maar ik krijg ze ook niet open. Ik zat dus opgesloten. Na veel vijven en zessen komt er een slotenmaker bij die me gelukkig bevrijdt uit mijn lijden. Ondertussen had ik al zeer veel honger gekregen want het liep al tegen de middag. Eind goed al goed maar wie heeft onze deur ingestampt? Weet u hier meer van? Info in de comments alstublieft! dankuwel.

//www.oraalafval.nl/oraaloud/opgesloten.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

~ door hoofdtelefoon op mei 17, 2008.

Geef een reactie

 
