Rage against the machine – clampdown

Wel, ik was op zoek naar een setlist waarin het nummer “clampdown” van the clash gespeeld wordt door rage against the machine. Want ik had er nog nooit gehoord dat ze dit speelden en ik heb toch wel veel live and rare materiaal van de band. Ik tik het dus in op google en wat blijkt na veel zoeken. De enige geweten keer dat ze het nog hebben gespeeld was op een van hun eerste optredens in een school! In 1991 dat is dus eeuh 17 jaar geleden. Wat nog beter is , hier is een video van! De man die dit gefilmd heeft moet echt niet geweten hebben dat daar geschiedenis op het podium stond. En dan die presentatrice die zo zegt , the next band is rage against the machine, en die kerel die vraagt aan de filmman “are they good?” geschiedenis zeg ik u. Pure geschiedenis!

Dit is clampdown

en dit is een versie zonder zang van killing in the name en daarna take the power back

~ door hoofdtelefoon op juni 6, 2008.

Geef een reactie

 
