De google

Ik weet het , het is hier de laatste tijd terug wat stil maar ik hou me momenteel met een ander initiatief bezig…

Toch wil ik jullie mijn meest gebruikte zoektermen niet onthouden, deze maand zijn vooral peter van de veire met zijn scheiding en masturberen (via de dag van de masturbatie) enorm populair zo las ik meerbepaald:

-peter van de veire gescheiden? zoekt nieuwe vriendin? ( hij heeft al een nieuwe vriendin maar blijven proberen zou ik zo zeggen)
-peter van de veire homo? (die doet het nog altijd zeer goed)

-mastrubeer machiones (ofwel spanjaard ofwel iemand met een schrijfgebrek)
-ik masturbeer (goed voor jou)
-masturbeer technieken man (probeer eens met je hand? )

https://i1.wp.com/www.simplesem.com/wp-content/uploads/2006/08/Bart-Simpson-Google_Agency-Training.JPG

ook orgasmes scoren hoog in het zoekmachien:

– dier orgasme half uur (dat moet wel een varken zijn…)
-hoogst aantal orgasmes? (ik hoorde ooit eens een sportvrouw beweren dat gezonde sportvrouwen wel 50 keer konden klaarkomen in 5 minuten , wat hier van waar is weet ik niet)

echter is er ook aandacht voor zwaardere vragen die google zou moeten oplossen:

-zien we allemaal de zelfde kleur? (daarvoor verwijs ik met graagte naar deze post)
-herexamen gebuisd cluster opnieuw ( ik vrees van wel, of je moest een zeer goed truckje vinden).
-Schouder verrokken, wat nu? (rusten men jongen, rusten. En ik hoop dat u niet dezelfde was als de “ik masturbeer” zoekopdracht🙂 )

Tenslotte nog een eervolle vermelding voor rage against the machine die mijn bezoekersaantallen ook wel een paar dagen na elkaar deed stijgen.

~ door hoofdtelefoon op juni 14, 2008.

3 Reacties to “De google”

  1. Haha zalig =). Jij hebt het nog gemakkelijk, bij mij komt het grootste gedeelte zoekers van de bezoekers op mijn site terecht dankzij het zoekwoord “joksie”. Wat moet ik dáár van denken??

  2. Dat je je naam niet overal op het internet moet laten paraderen?😀

  3. 🙂 Masturbeertechniek-EN? Meervoud zelfs? Er is iemand op zoek naar een uitdaging, me dunkt!

Geef een reactie

 
