Alles op een rijtje

Even alles op een rijtje:

-Het was hier zo stil omdat ik simpelweg zoveel te doen had
-Morgen vertrek ik weer voor 15 dagen op kamp
-Ik was erdoor met 68,65 procent, onderscheiding dus!
-Punten: filo 13,geschiedenis 13,psycho 14 en recht slecht een 10 (uitschuivertje)
-De nieuwe iphone is mij toch te duur
-Ik heb super vakantiewerk in september
-en nu nog heel veel werk
-dus dit was mijn laatste post in 15 dagen.

Het is voor iedereen vakantie he! 😀

~ door hoofdtelefoon op juli 10, 2008.

Geef een reactie

 
