Kappers

Gisteren hoorde ik een paar jongens stoer praten. Ze zeiden tegen elkaar dat ze nooit betaalden om ergens naar het toilet te gaan als je moest betalen of dat als je op een fuif een vestiaire moet betalen dat ze dan hun jas ergens gaan verstoppen.
Dit allemaal omdat ze niet wilden betalen om iets af te geven.
1 van die gasten had een perfect onderhouden kapsel met mooi geknipt haar langs de ene kant een beetje langer als langs de andere kant.

Microsoft Versus Google
Ik veronderstel dat dit trendy is dezer dagen. Maar de jongen had er werkelijk niet bij stilgestaan dat hij bij de kapper ook een bom geld betaald om toch eigenlijk gewoon iets af te geven, en deze kapper kan-indien je net als mij over een flinke bos haar beschikt- er dan nog winst op maken ook! Nee dan doe ik het liever zelf, en richt ik -zoals een vriendin van mij ooit wou doen www.ikhaatdekappers.be op.
Het is waar, ik doe iets nog liever zelf slecht dan geld te betalen om iets af te geven.

~ door hoofdtelefoon op maart 11, 2007.

Plaats een reactie