Scorpio

Had ik trouwens al gezegd dat ik mijn eerste presentaties van het nieuws op radio scorpio al achter de rug heb?  Vanaf nu zal ik jullie iedere dinsdag om zes uur voorzien van een nieuwsoverzicht op deze alternatieve studentenradio te vinden op 106.0 fm.

~ door hoofdtelefoon op maart 11, 2008.

4 Reacties to “Scorpio”

  1. zalig leuk!
    Heb al meer dan eens gedacht dat ik mijn redactionele skills (als ik ze heb) op scorpio moet loslaten.
    En ik zou ook eens een radio op mijn kot moeten hebben zodat ik (naar je) kan luisteren, want er is geen online streaming als ik het juist heb?

  2. Ik zou zeggen, kom eens kijken, we zoeken altijd medewerkers, als het iets voor jou is kan je altijd blijven!

  3. ik ga er zeker nog eens over nadenken, en best niet te lang want ik heb er al een aantal keren over gedacht. En soms is doen gewoon beter!

  4. Radio Scorpio, de herrineringen! Ik heb er ook ooit even meegewerkt, en nadien ook nog voor de Brusselse studentenradio gewerkt. Voor zover ik ooit nog radio opzet merk ik altijd dat ik Scorpio en Urgent veel beter vind dan pakweg Stu Bru, gewoon al omdat deze kleine radiozenders nog effectief zelf en onafhankelijk hun muziek kiezen.

Plaats een reactie